Ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας
Λόγω της αναστολής λειτουργία του σχολείου μας η ενημέρωση σας από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας θα γίνει μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας webex την οποία χρησιμοποιούν και οι μαθητές για τα μαθήματα σύμφωνα με το πρόγραμμα που σας επισυνάπτω.
Δείτε το πρόγραμμα ενημέρωσης των καθηγητών εδώ
Την ημέρα και ώρα που φαίνεται στο πρόγραμμα θα πρέπει να κάνετε τα εξής βήματα:
1.Από μια συσκευή (smartphone, tablet, laptop,desktopμε μικρόφωνο) που έχει σύνδεση στο Internet, πατάτε πάνω στο όνομα του καθηγητή στο πρόγραμμα. Αυτό ενεργοποιεί αυτόματα μια διαδικασία και στο παράθυρο που σας άνοιξε πατάτε joinmeeting.
2. Πατώντας το join meeting σας μεταφέρει σε ένα παράθυρο σαν αυτό:
3. Εκεί θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να σας δεχτεί ο εκπαιδευτικός. Επειδή ο εκπαιδευτικός μπορεί να μιλάει με κάποιον άλλο γονέα ή κηδεμόνα η διαδικασία μπορεί να πάρει κάποια λεπτά. Για αυτό θα πρέπει να φροντίσουμε να μιλάμε για εύλογο χρονικό διάστημα.
4. Η διαδικασία μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας και το roomnumberπου αναγράφεται στην τελευταία στήλη του προγράμματος.
Αν έχετε απορίες να θυμάστε ότι έχετε δίπλα σας τον πιο καλό δάσκαλο, τα παιδιά σας που γνωρίζουν πολύ καλά την διαδικασία.
Παραμένουμε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.
Ο Διευθυντής,
Σεγκουνάς Χρήστος
ΠΕ 86 Πληροφορικής